Familiehuis Het Stadsklooster

Familiehuis 488 is een woonvorm waarin gezinnen,  ouderen, studenten en werkenden samenleven als in een familiesetting. Met als doel Jezus te reflecteren, zichtbaar en tastbaar te maken voor zowel bewoners van als de mensen in de omgeving van het familiehuis.

Wij geloven dat iedereen op zijn tijd hulp nodig heeft maar ook hulp kan bieden. Ieder met zijn eigen persoonlijkheid, gaven en talenten, van kinderen tot aan ouderen. Samen weerspiegelen zij wat het inhoud om een familie te zijn. Samenzijn, eten, bidden, lachen en huilen, maar ook zich inzetten voor anderen in de buurt hoort daarbij.

Huisteam

Het familiehuis heeft een huisteam. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor geïnteresseerden. Ook zijn zij de schakel tussen de bestuurders van stichting 488 en de bewoners van het familiehuis.

Westeinde 101 Ingang @1x.png

Interesse?

Heb jij interesse om in het familiehuis te komen wonen als bewoner of meewoner? In een vrijblijvend kennismakingsgesprek , waarin  we wederzijdse verlangens en verwachtingen bespreken kunnen we ontdekken of het familiehuis een mooie plek voor je / jullie is.
Neem contact met ons op.

Huisvesting

Er zijn diverse kamers en appartementen beschikbaar, prijzen starten vanaf €450,-/maand (incl. gwl). Daarbovenop komen nog kosten voor gezamenlijke eetmomenten en algemene spullen.

Gezin in appartement: Eigen badkamer + keuken

Overige bewoners;

Kamer (diverse groottes)

Op elke verdieping komt een klein keukentje en 2 douches en 2 wc’s